Bliv generalist inden for ejendomsadministration i Hørsholm Kommune

dato

Generalist til administration, udvikling og udlejning af ejendomme i Hørsholm Kommune – Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til ejendoms- og arealadministration, køb og salg af fast ejendom, i Team Ejendom og FM. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kollegaer og virksomheder, til lejere og professionelle rådgivere. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker, samtidig med at du kan fordybe dig i de mere administrative dele af området.

Du skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med de lejemål, vi er en del af, samt opstille scenarier og gennemføre køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i byudviklingsområder. Aktuelt er der en ejendomsstrategi for kommunens ejendomme på vej og du vil få en aktiv rolle i implementeringen af denne. Du vil i jobbet skulle arbejde aktivt sammen med andre om at skabe gode rammer for god kommunikation med de relevante interessenter - både når du forhandler på kommunens vegne og er i dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere samt skriftligt, når der skal udarbejdes kontrakter, dokumenter og politiske dagsordner.

Dine primære ansvarsområder

Lejeaftaler og kontraktstyring

  • Udarbejde og administrere leje- og brugskontrakter for kommunens ejendomme, herunder indsamling af relevant materiale.
  • Udarbejde standarder for leje- og brugskontrakter, herunder lejefastsættelse.
  • Håndtere genforhandling af leje- og brugskontrakter og sikre overholdelse af vilkår.
  • Koordinere opsigelser og indgåelse af nye aftaler.
  • Dialog og evt. forhandling med interesserede lejere herunder fremvisning af lejemålene
Køb og salg af ejendomme

  • Identificere og vurdere potentielle ejendomsinvesteringer og frasalg.
  • Håndtere forhandlinger og kontraktindgåelse ved køb og salg.
Bestyrelsesposter og samarbejde med eksterne administrationsfirmaer

  • Repræsentere kommunen i bestyrelser for ejendomme, hvor kommunen har en ejer- eller lejerinteresse. Herunder kontrol af forbrugsregnskaber og fællesregnskaber.
  • Sikre koordinering og samarbejde med eksterne ejendomsadministrationsfirmaer.
  • Fungere som bindeled mellem kommunens interesser og eksterne aktører.
Din profil

  • Måske du er erhvervsjurist eller ejendomsmægler. Din uddannelse eller baggrund er dog ikke afgørende, hvis du har den rette erfaring med administration, leje, køb og salg af fast ejendom.
  • Du er god til at kommunikere, skabe relationer og samarbejde med forskellige faggrupper.
  • Du har evne og lyst til administrativt arbejde og forstår at tænke og omsætte områdets opgaver både mundtligt og skriftligt.
  • Du er god til at bevare overblikket og trives med ad-hoc opgaver.
  • Du er grundig, systematisk og har sans for detaljen.
  • Du arbejder struktureret med opgaverne.
  • Du er proaktiv, initiativrig og formår at arbejde såvel selvstændigt som med andre, for at skabe fremdrift og resultater.
I ansøgningen må du gerne beskrive dine kompetencer og vurdere dine styrker. Det er også vigtigt for os at vide, hvad du sætter pris på og vægter for at kunne have en god arbejdsdag og yde en god indsats.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Et spændende og udviklende job i en kommune, der prioriterer høj faglighed og kvalitet.
  • Mulighed for at præge udviklingen og professionaliseringen af ejendomsområdet.
  • En arbejdsplads, hvor samarbejde, vidensdeling og sparring er i centrum.
  • En organisation med en samarbejdskultur, der bygger på ansvar, dialog og udvikling.
  • Engagerede og dygtige kolleger.
  • En stilling på 32-37 timer med flekstid og mulighed for hjemmearbejde.
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Hvem er vi

Du bliver en del af et velfungerende team i Team Ejendom, som er ansvarlige for de kommunale ejendomme – Teamet består af 12 kollegaer der har en mere teknisk baggrund af forskellig karakter.

Arbejdspladsen er Hørsholm Rådhus, Slotsmarken 13, 2970 Hørsholm, hvor der er gode gratis parkeringsmuligheder. Rådhuset ligger tæt på Helsingørmotorvejen og gode forbindelser med offentlig transport.

Giv os et ring eller mail hvis du vil høre mere. Du kan kontakte Leder af Ejendomme og FM Lars Vesterskov Andreasen på laa367@horsholm.dk, telefon 29383665.

Du kan læse mere om at være ansat i Hørsholm Kommune på www.horsholm.dk/om-kommunen/job-i-kommunen/kommunen.

Ansøgningsfrist er den 12.6.2025. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25.

Brug link *søg jobbet* for at søge stillingen eller søg vis www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hørsholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Hørsholm Kommune, Rådhuset, Slotsmarken , 2970 Hørsholm Kommune

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cf6e6ab7-9068-48d9-bdf5-cf989c0ce30d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet