Kundeservice team leder med gåpåmod

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Din Hørespecialist – en hurtigt vækstende virksomhed indenfor salg af høreapparater søger en kundeservice team leder til at deltage i, overse, forbedre og støtte vores nye kundeservice team. Kundeoplevelse og tilfredshed er i centrum for alt hvad vi laver, og i takt med vores vækst har vi brug for at vores kundeservice team bliver større og stærkere både i forhold til mødebookinger og support. Vi tilbyder stor fleksibilitet og indflydelse på hvordan arbejdsopgaverne løses.

Om Jobbet

Kundeservice team lederen har ansvaret for at motivere og coache et team bestående af 5 – 10 personer, følge op på vores performance KPIer, arbejde med og forbedre vores marketing drevne kundeopkald samt sikre kvaliteten i telefonsupporten. Du skal samarbejde med vores partnere både eksternt og internt for at sikre at teamet dagligt kan levere en stærk mødegenerering og kvalitetssikker support. Din dagligdag vil foruden ledelsesopgaverne kræve at du deltager i teamets telefoniske opgaver.

Virksomheden

Din Hørespecialist er en førende aktør inden for tilpasning af høreapparater, og vi har dedikeret os til at forbedre livskvaliteten for vores kunder ved at tilbyde skræddersyede løsninger. Med 25 klinikker landet over og et team af dedikerede eksperter, stræber vi efter at skabe den perfekte oplevelse for mennesker med høreproblemer.

Opgaver

  • Lede vores kundeservice team
  • Følge op på og optimere målsætninger for holdet
  • Telefonisk kontakt med potentielle kunder for at planlægge høreapparatprøver.
  • Håndtere kundeopkald vedrørende tidsændringer, produktinformation og spørgsmål om hørelse.
  • Levere en fremragende kundeoplevelse, der bygger bro mellem vores ekspertise og kundernes behov.
  • Monitorere opkald og coache teamet til opkald i høj kvalitet
  • Forberede og forbedre opkalds scripts der er i tråd med forretningens værdier og processer
  • Vedligeholde vores opkaldsmanual
  • Foreslå og implementere forbedringer til vores processer
  • Lav KPI rapporter og sikre at vi lever op til vores mål

Krav og færdigheder

  • En passion for at hjælpe andre og en positiv indstilling.
  • Fremragende kommunikationsfærdigheder og en naturlig evne til at lytte.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret.
  • Fleksibilitet og evne til at trives i et travlt miljø.
  • Dyb forståelse af processerne omkring kundeservice og telefonsalg.
  • Dygtig til at samarbejde med andre og lede et team.
  • Erfaring som leder af inside sales eller kundeservice vil være en fordel.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=eb1b4269)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hørsholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Din Hørespecialist, Hovedgaden, 2970 Hørsholm

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953930

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet