BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvem er vi?
Boligselskabet administrerer mange forskellige lejeboliger og tilbyder boligtilbud til vores medlemmer i skønne natur omgivelse. Vi fungere som en god og sund organisation, som har med formålet at tilbyde kvalitetsboliger til overkommelige priser med stor fokus på kundernes tilfredshed. Vi specialiserer os derfor for flere forskellige boligtyper, hvor du kan finde alt fra familieboliger, ældreboliger, ungdomsboliger, enkeltværelser, bofællesskaber for ældre og boliger specielt indrettet for ældre og handicappede.
Arbejdsopgaver:
Som kontorassistent hos os, vil din kerneopgave være, at varetage beboerkontakten i kontorets åbningstider. Herudover vil du få mulighed for en række administrative og organisatoriske opgaver, der støtter driften af deres virksomhed med følgende arbejdsopgaver:
- Åbne og fordele post.
- Håndtering af indscannede fakturaer.
- Udarbejde diverse beboerskrivelser i samarbejde med nærmeste overordnede.
- Ajourføring af afdelingens indkøb til lager.
- Registrering af husdyr /dispensationer til dette.
- Øvrig registrering på IT efter anvisning af nærmeste overordnede.
- Udskrivning af arbejdssedler og rekvisitioner til eksterne håndværkere.
- Ajourføring af udlejning af selskabslokale(r).
- Udfører papirgange i forbindelse med flyttesager.
- Udføre alle forefaldende kontoropgaver efter anvisning af nærmeste overordnede.
- Arkivering.
Hvem er du?
Vi ønsker at finde en kandidat, som er dygtig til kunde/beboerkontakt og har en lyttende tilgang, hvorfor din kommunikative evner gerne skal være i højsædet. Herudover vil det være en fordel, hvis du har administrativ erfaring og flair for IT.
Hvad kan vi byde på?
Du vil bliver en del af et velfungerende og effektivt team, der arbejder disciplineret, fokuseret og med høj professionalisme for at levere den bedste service til vores medlemmer. Vi er et støttende og positivt team, der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø og tilfredse medarbejdere. Dette er en spændende og unik mulighed for at udvikle dine færdigheder som kontorassistent hos os.
Praktisk info:
- Start dato - hurtigst muligt
- Lokation: Hørsholm
- Fuldtid: 37 timer i kontortid (færre timer kan aftales, hvis ønskes) med nogenlunde fleksibilitet.
- Tidsrum: Man-ons ml. 7-9 og 8 timer frem, tors fra 7-15:30 og fredag fra 7-12.
- Løn efter kvalifikationer
- Du ansættes af Flair Group A/S på Funktionæroverenskomsten for Handel, Viden og Service ml. DEA & HK.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hørsholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095070