BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du faglig stærk på det udsatte børne- og ungeområde, og brænder du for at understøtte og bidrage til en kontinuerlig udvikling af den faglige kvalitet i arbejdet med børn og unge, har vi stillingen til dig som faglig koordinator i vores børn- og ungeteam.
Din primære opgave er at være koordinator for teamet, sikre den faglige kvalitet i myndighedsarbejdet, og være ressourcestyrer internt i teamet. Du bliver ansvarlig for den daglige sparring - som facilitator og i en konsulterende form - med rådgiverne i komplicerede sager, ligesom du får medansvar for at sikre sammenhæng mellem indsatser og økonomi.
Du bliver en del af et nyt team, hvor du vil få stor indflydelse på teamets opbygning og arbejdstilrettelæggelse. Du vil være omgivet af kompetente og engagerede kolleger i udfordrende men også meget vigtige opgaver i en organisation med højt til loftet og et lavt hierarki. Det er vigtigt at du både har øje for den enkelte medarbejders opgaveløsning og behov for sparring, samt selv kan tage fat i sagsbehandlingen.
Din overordnede opgave bliver at bidrage til et godt arbejdsmiljø ved at gøre dig selv, dine kolleger og din leder gode og tage medansvar for driften og trivslen i teamet, ligesom du skal bidrage til et godt tværfagligt samarbejde i centret.
De daglige opgaver vil blandt andet rumme ledelsesrapportering og ledelsestilsyn, formidling af ny lovgivning og principafgørelser, sikre gode arbejdsgange, overholdelse af sagsbehandlingsfrister og gode klagebesvarelser. Du vil blive mødeleder og referent ved vores visitationsmøder, og det forventes at du tager del i sagsbehandlingen og bidrager til at vi finder gode leverandører til at udføre de visiterede opgaver med kvalitet og til rette pris.
Børn- og Ungeteamet er en del af Myndighedsteamet, som også rummer et Voksenteam. Der er i alt 19 medarbejdere i Myndighedsteamet samlet under samme leder. Vi har derved et meget tæt samarbejde om overgangen fra ung til voksen. Myndighedsteamet hører organisatorisk under Center for Børn og Voksne, som også rummer PPR, Sundhedsplejen, botilbud til voksne med særlige behov samt Tandplejen.
Arbejdspladsen er Hørsholm Rådhus, Slotsmarken 13, 2970 Hørsholm. Rådhuset ligger tæt på Helsingørmotorvejen og ca. 10 min. i bus fra Kokkedal Station.
Stillingen er på 37 timer om ugen, og arbejdstiden er fleksibel. Løn forhandles i henhold til overenskomst med baggrund i din uddannelse og erfaring.
Giv os et ring eller en mail, hvis du vil høre mere. Du kan kontakte Myndighedsleder Jeanne Bertelsen på jbe@horsholm.dk, mobil 51333160, eller Centerchef Klaus Poulsen på kpo@horsholm.dk, mobil 29363560. Du kan også læse mere om at være ansat i Hørsholm Kommune på: https://www.horsholm.dk/om-kommunen/job-i-kommunen/kommunen-som-arbejdsplads.
Ansøgningsfristen er den 22.4.2024 og ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Brug link ’søg jobbet’ for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hørsholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hørsholm Kommune, Rådhuset, Slotsmarken , 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021190