BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Som kundeservice medarbejder vil du være ansvarlig for at håndtere forespørgsler fra vores kunder, bl.a. omkring tidsændringer, produkt spørgsmål og lignende. Kontakten vil primært forekomme over telefonen, men kan også ske gennem e-mail eller over sociale medier. Du vil også skulle ringe ud og kontakte potentielle kunder og booke dem ind til en høreprøve.
Opgaver
-
Telefonisk kontakt med potentielle kunder for at planlægge høreapparatprøver.
-
Håndtere kundeopkald vedrørende tidsændringer, produktinformation og spørgsmål om hørelse.
-
Levere en fremragende kundeoplevelse, der bygger bro mellem vores ekspertise og kundernes behov.
-
Foreslå og implementere forbedringer til vores processer.
-
Arbejde sammen med andre afdelinger for at finde den bedste løsning for vores kunder.
Krav og færdigheder
-
En passion for at hjælpe andre og en positiv indstilling.
-
Fremragende kommunikationsfærdigheder og en naturlig evne til at lytte.
-
Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret.
-
Fleksibilitet og evne til at trives i et travlt miljø.
-
Dygtig til at samarbejde med andre.
Om din hørespecialist
Din Hørespecialist er en førende aktør inden for tilpasning af høreapparater, og vi har dedikeret os til at forbedre livskvaliteten for vores kunder ved at tilbyde skræddersyede løsninger. Med 25 klinikker landet over og et team af dedikerede eksperter, stræber vi efter at skabe den perfekte oplevelse for mennesker med høreproblemer.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=769a3d54)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hørsholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Din Hørespecialist, Hovedgaden, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060875