Administrativ medarbejder med regnskabserfaring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi supplerer nu vores administrative team med en kollega, der med sin faglighed, engagement og gode humør vil tage del i de mange spændende opgaver, der er forbundet med at drive et stort selvejende omsorgscenter. At vi er selvejende betyder, at vi er en selvstændig juridisk enhed, der løser mange opgaver uden bistand fra den kommunale administration.

Hvem er vi?

Breelteparken er en stor institution med plejehjemspladser, ældreboliger, og et produktionskøkken, der har driftsoverenskomst med Hørsholm Kommune. Vi er smukt beliggende og der er gode offfentlige transportmuligheder.

Vi tilbyder en arbejdsplads med en fantastisk atmosfære og sjæl. Vi hjælper og støtter hinanden i det daglige og respekterer hinandens faglighed og kerneydelser, der alle er vigtige for, at vi når mål med vores fælles kerneopgave.

Administrationen er i al beskedenhed den lim, der holder sammen på det hele. Vi er specialiserede inden for økonomistyring og HR og arbejder selvstændigt med opgaver inden for disse områder. Samtidig løser vi i fællesskab en række all-round kontor- og serviceopgaver i huset, foruden vi er "ansigtet udadtil" for de mange borgere, pårørende, kolleger og andre, der dagligt gæster vores center.

Det gennemsnitlige timetal er på ca. 25 timer pr. uge eller efter aftale.

Du vil komme til at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt med en bred vifte af opgaver inden for for følgende hovedområder:

  • Opkrævning af serviceydelser hos beboerne
  • Økonomi
  • Løn- og personaleadministration
  • Forefaldende kontor- og serviceopgaver
Du tilbydes

  • Et introduktionsforløb og oplæring efter behov
  • Personalegoder i form af motionstilbud, sundhedsordninger og en aktiv personaleforening
Vores nye kollega har følgende faglige og personlige kompetencer

  • Faglig uddannelse inden for (offentlig) administration og økonomi er en fordel, men er ikke et krav.
  • Erfaring med opgaver inden for økonomi er et krav.
  • Flair for tal og en analyserende tilgang til økonomiopgaver.
  • Er lydhør, interesseret i at lære nyt og bidrager til at finde og implementere de mest optimale løsninger
  • IT-kompetencer på brugerniveau herunder erfaring med Excel.
  • Samarbejdsorienteret, fleksibel, engageret og stabil.
  • Bidrager med humor, godt humør og en positiv tilgang i sin kommunikation.
  • Serviceminded overfor borgere og alle samarbejdspartnere.
Mere viden
Du er altid velkommen til at kontakte Helle Jensen, 21342686 eller Lene Schultz, 21342533, hvis du vil vide mere om jobbet og/eller rekvirere en uddybende jobbeskrivelse.

Stillingen ønskes besat den 1. april 2024 eller efter aftale.

Ansøgningsfristen er den 23. februar 2024. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 9.

Din løn forhandles i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Søg sådan
Hvis du ønsker at søge stillingen, klik da på linket ’Søg stillingen’ til højre i opslaget. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade relevante dokumenter. Ved ansættelse vil du blive bedt om at aflevere en straffeattest.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hørsholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Breelteparken, Breeltevej , 2970 Hørsholm

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988420

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet