Administrativ medarbejder indenfor kropsbårne hjælpemidler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for et arbejde, hvor du sammen med gode kolleger arbejder fagligt og dygtigt med bevilling og sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler, så er muligheden her.

Om jobbet
Du vil blive en del af Hjælpemiddelteamet, som foruden dig, består af 6 terapeuter og en gruppeleder og er en del af Center for Sundhed og Omsorg. Du vil indgå i et tæt samarbejde med en terapeut i sagsbehandlingen og bevillingen af kropsbårne hjælpemidler. Hjælpemiddelteamet varetager derudover sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning. Teamet består af nogle engagerede, erfarne og fagligt kompetente kolleger. Vi har et velfungerende tværfagligt samarbejde med bl.a. visitatorer, øvrige administrative medarbejdere, hjemmepleje, plejehjem, de kommunale genoptræningspladser samt kolleger indenfor det kropsbårne hjælpemiddelområde i andre kommuner. Vi arbejder ud fra et rehabiliterende perspektiv med afsæt i Hørsholm Kommunes kerneopgave ”Fælles - om det gode liv,” hvor borgerinddragelse og dialog er i fokus.

Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være, at:

  • Træffe afgørelse om kropsbårne hjælpemidler efter gældende lovgivning og kvalitetsstandarder
  • Rådgivning, vejledning samt sagsbehandling af ansøgninger om kropsbårne hjælpemidler
  • Telefonbetjening af borgere
  • Behandling af skriftlige henvendelser
  • Betaling af regninger samt opkrævning af mellekommunal refusion
  • Deltagelse i relevante netværksmøder og arbejdsgrupper
  • Anvendelse af kontrakter og indkøbsaftaler indenfor området
Herudover vil du løse andre administrative arbejdsopgaver i teamet som at besvare indkomne mails eller telefoner, opdatere hjemmesider, betale regninger eller lignende.

Vi forventer, at du:

  • har relevant uddannelsesmæssig baggrund enten indenfor offentlig administration eller er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut.
  • er fagligt velfunderet og har lyst til at sætte dine kompetencer og faglige værktøjer i spil.
  • har erfaring med sagsbehandling indenfor området for kropsbårne hjælpemidler
  • er nysgerrig, engageret og kan sætte dig ind i ny viden og relevant lovgivning
  • kan arbejde struktureret og samarbejde med relevante aktører og samarbejdspartnere, fx leverandører, praktiserende læger m.m.
  • kan se dig selv i rollen som myndighedsperson og rumme forskellige mennesker og deres forventninger
  • kan arbejde selvstændigt med analyserende tilgang til komplekse borgersager
  • kommunikerer respektfuldt, empatisk og tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • har erfaring med at arbejde med forskellige IT-systemer, f.eks. omsorgssystemet Nexus eller lignende
  • er positiv, åben og fleksibel og har lyst til at byde ind i teamet med engagement og humor
Hvad kendetegner os

  • En spændende tværfaglig arbejdsplads med fokus på udvikling og med mulighed for indflydelse
  • Fokus på trivsel, socialt samvær og arbejdsglæde i et anerkendende og respektfuldt miljø
  • En åben og lyttende tilgang til hinandens forskelligheder og gode idéer
  • Fast mentor i din oplæringsperiode og grundig introduktion
  • Faste ugentlige bevillingsmøder
  • Oplæring i brugen af KMD Nexus omsorgsjournal og DMS hjælpemiddelstyringssystem/Sundhedslogistik og Netforvaltning Sundhed.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.
Du kan læse mere om at arbejde i Hørsholm Kommune på www.horsholm.dk/job.

Mere viden
Stillingen er på 37 timer/ugentligt.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 25. januar 2024.
Stillingen er med tiltrædelse den 1. marts 2024.

Søg jobbet
Send din ansøgning, CV og relevant dokumentation til os senest 18. januar 2024.
Du er velkommen til at kontakte myndighedsleder Annika Seedorff på telefon 25124621, hvis du vil høre mere om stillingen.

Hvis du ønsker at søge stillingen, klik da på linket ’Søg stillingen’ til højre i opslaget.
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Arbejdspladsen er på Slotsmarken 13, 2970 Hørsholm

Det er en forudsætning for din ansættelse i Hørsholm Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse.

Hørsholm Kommune har en røgfri arbejdstid.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hørsholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hørsholm Kommune, Rådhuset, Slotsmarken , 2970 Hørsholm

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968610

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet