BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sundhed og Omsorg søger en administrativ medarbejder med forankring i myndigheden med lyst til mange forskelligartede opgaver indenfor administration.
Har du stærke administrative kompetencer og gerne med erfaring fra sundhed- og omsorgsområdet i en kommune? Har du flair for administrativ sagsbehandling, herunder betaling af fakturaer og telefonbetjening, lettere økonomiske beregninger, samt understøttelse af ledelse og kolleger, så er en stilling hos os måske noget for dig?
Du bliver en del af en afdeling bestående af dygtige kolleger med forskellige funktioner, herunder administrative sagsbehandlere, sundhedsfaglige sagsbehandlere, systemadministratorer, økonomimedarbejder og konsulenter.
Vi søger en kollega som
- Er uddannet indenfor administration
- Har erfaring med administrative opgaver, herunder betaling af fakturaer, mellemkommunal refusion samt telefonbetjening
- Har erfaring med og blik for brugen af administrative robotter samt optimering og automatisering af manuelle arbejdsgange
- Flair for IT og systemer og som er nysgerrig på udviklingen indenfor digitalisering
- Kan indgå i et tværgående samarbejde med ledelse, andre centre og eksterne samarbejdspartnere
- Er omstillingsparat og nysgerrig på at udvikle kompetencer samt har lyst til at gå nye veje, når en opgave kræver det
- Ser værdien i at samarbejde med sine nærmeste kolleger, ledelsen og resten af organisationen, for at opnå de bedste resultater
- Har humor og vil bidrage til et godt arbejdsmiljø
- En spændende, dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads med højt til loftet
- Stor indflydelse i planlægningen af eget arbejdsliv, herunder med flekstidsordning og med mulighed for hjemmearbejde
- En arbejdsplads med dygtige, engagerede og ikke mindst humoristiske kolleger
- Et grundigt introduktionsforløb
- Mulighed for kompetenceudvikling og efteruddannelse
- Fokus på trivsel, socialt samvær og arbejdsglæde i et anerkendende og respektfuldt miljø
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Du kan læse mere om Hørsholm Kommune på www.horsholm.dk
Mere viden om jobbet
Du er velkommen til at kontakte leder af myndigheden, Annika Seedorff, på telefon 25124621, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Søg jobbet
Send din ansøgning, CV og relevant dokumentation til os senest den 21. oktober 2024
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. oktober 2024
Stillingen er på 37 timer og er med tiltrædelse den 1. december 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hørsholm Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hørsholm Kommune, Rådhuset, Slotsmarken , 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6123812