Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På vegne af Hans Kjær Trading søger vi en engageret administrativ deltidsmedarbejder til at assistere på projekter og ordrehåndteringer. En stor del af arbejdsopgaven vil bestå af opgaver af en administrativ karakter, hvor du vil agere som en vigtig supportfunktion til det eksisterende team. Du vil indgå i et stærkt team på 5 medarbejdere, hvor teamet vil hinanden, og der er en stor grad af professionalisme.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Modtagelse af ordre, herunder oprettelse og bestilling ved leverandør.
  • Kontakt med leverandører ifm. fragtbooking og opfølgninger.
  • Kommunikation med kunder for at sikre klarhed om mængder, kvalitet, leverancer mv.
  • Opdatering og vedligeholdelse af ERP-system, herunder oprettelse af varianter, løbende kontrol af DK CVR-numre og opdatering/indtastning af landekoder.

Du vil få en god opstart, hvor din nærmeste leder og kollegaer, vil sørge for at du lander godt i rollen. Med tiden vil dine nærmeste kolleger blive dine sparringspartnere i det daglige, hvor der er masser erfaring og kompetencer i teamet.

Profil

Vi ser gerne at du har erfaring fra en lignende stilling, men dette er ikke et krav. Du skal trives med at arbejde med både administrative, koordinerende og praktiske opgaver.

Derudover søger vi dig, der er har en selvstændig og ansvarsfuld tilgang til dit arbejde. Du går ikke på kompromis med din grundighed og dit struktur-gen. Derudover forventer vi, at du:

  • Kan arbejde effektivt og selvstændigt med fokus på detaljen
  • Er engageret og proaktiv med en positiv tilgang til dagens udfordringer
  • Har kendskab til Business Central, det er dog ikke et krav.
  • Har lysten til at lære fra dine kolleger, tilegne dig ny viden.

Herudover er det et krav, at du skriver og taler dansk, samt kan kommunikere på engelsk, da en del af Hans Kjær Tradings samarbejdspartnere er udenlandske.

Praktisk

Der er tale om et deltidsvikariat på 20 timer ugentligt, fordelt på fire arbejdsdage.

Opstart hurtigst muligt.

Varigheden vil være 6 måneder med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Arbejdslokationen er på Gl Hovedgade 12, 2970 Hørsholm.

Arbejdstiden er inden for normal kontortid.

Løn: Efter kvalifikationer.

Ønsker du at vide meget mere om virksomheden, så læs med her: fruitjuice.dk/

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der afholdes samtaler hos Hans Kjær Trading.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hørsholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984990

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet